Vitorlázás a Balatonon Füred előtt

Kata és Gábor már az egész Balatont "körbe-kirándulták", nem mehettek haza úgy, hogy a balatoni vitorlázás élményét nem tapasztalják meg..
Siófok felől érkeztem - a gyenge szél miatt pár perc késéssel - Katáék már a mólón vártak.
Felszálltak a hajóra, megbeszéltük, hogy mire kell vigyázni, kifutottunk a balatonfüredi kikötőből.. és szerencsénk lett!
Friss keleti szél támadt, szinte repült a vitorlás, hamar túl jutottunk a tó közepén -
könnyű volt, két segítőm ügyesen dolgozott össze!
Csend volt, sütött a Nap, kék volt az ég, kellemes a víz: Gábor megkért, hogy horgonyozzunk le, mert fürdeni szeretne!
Örömmel tettem eleget kérésének, nekem is jól esett megmártóznom (előzőleg úgyis kimentettük a vízből "Oszkárt" a polifoam-bóját), szegény Kata csak a lábát dugta a vízbe kosztümösen..
Fürdés után indultunk vissza, Kata is kormányzott egy kicsit a sok vitorlaállítás után,
lassan a parkolójegy is lejár, a szél is elfogyott..
Gábor első kikötése békésen szépre sikeredett!

Legközelebbre erős szeles vitorlázást terveztünk! :-))

Nagyításhoz katt a képre! >>

Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Füred előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt Vitorlázás a Balatonon Tihany előtt

Várjuk üzenetét!

Legyen kedves beírni
a nevét:

Az email-címét:

Üzenetét:

vitorlás kölcsönzés, vitorlás bérlés, vitorlás kölcsönző, vitorlázás kapitánnyal, Balaton vitorlás kölcsönzés, vitorlás bérlés, vitorlás kölcsönző, vitorlázás kapitánnyal, Balaton A vitorláskölcsönző vezetője: