Vitorlás túra Balatonfüreden

Többszöri telefonos egyeztetés után indultunk a balatonfüredi kikötőből vitorlázni pécsi barátainkkal a kellemes hármas szélben.
Mindenki kipróbálta, hogy milyen kormányozni a hajót, közben persze jól meg is dőltünk, és bár a motor is szokott dőlni a kanyarban, de ez mégiscsak más.. Nincs 98 LE a fenekünk alatt csak 3 tonna műgyanta, aminek nem lehet csutkát húzni..
Azért jókat derültünk a hullámok hátán, fényképezkedtünk a Tihanyi Apátság alatt, gyönyörködtünk a naplementében és végül csendesen kikötöttünk..
Másnap még megbeszéltük, hogy mit jelent a "Pitalugue", honnan származik hajónk neve, majd a mielőbbi viszontlátás reményében intettünk búcsút egymásnak.
Jó kaland volt!

Nagyításhoz katt a képre! >>

Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden Jókedvű vitorlázás a friss májusi szélben Balatonfüreden

Üzenjen nekünk!

Legyen kedves beírni
a nevét:

Az email-címét:

Üzenetét:

vitorlás kölcsönzés, vitorlás bérlés, vitorlás kölcsönző, vitorlázás kapitánnyal, Balaton vitorlás kölcsönzés, vitorlás bérlés, vitorlás kölcsönző, vitorlázás kapitánnyal, Balaton A vitorláskölcsönző vezetője: